Fitness - Ishrana

Namirnice koje morate izbegavati posle 30. godine

Nakon 30. godine, metabolizam u našem telu usporava i tada moramo mnogo više računa voditi o tome šta jedemo...

Kada smo mladi, naše telo u velikoj meri toleriše mnogo nezdravih namirnica koje konzumiramo, ali sve se to menja kada dođemo u malo poznije godine. Nakon 30. godine, metabolizam tela se drastično menja i dosta usporava, što dovodi do toga da se telo na drugačiji način bori sa hranom i kalorijama.

Problem nastaje kada ljudi ne mogu da se odviknu od hrane koju su godinama jeli, pa u kasnijim godinama imaju tendenciju da dobiju bolesti poput dijabetesa ili da imaju ozbiljne probleme sa holesterolom i pritiskom.

Zato smo odlučili da vam predstavmo namirnice koje morate umereno konzumirati kada pređete 30. godinu, a najbolje bi bilo da ih uopšte ne konzumirate.

Prva stvar o kojoj morate voditi računa jeste šećer koj je najveći vaš neprijatelj i koji dovodi do pojave dijabetesa i povećanja kilograma.

Na drugom mestu su veštački začini i sosevi koji u sebi sadrže dosta hemijskih elemenata koji niako nisu dobri po vaše zdravlje.

Treće mesto zauzima testenina, koja je glavni krivac za povećanje kilograma u tim godinama, pa vodite računa koliko ih jedete i sa čime ih spremate.

Hleb i bela peciva odmah se nalaze iza testenine, tako da smanjite i dolaske u pekaru ako je to moguće.

Na kraju, zaboravite na sportska i dijetalna pića, jer ona loše utiču na rad vaše štitne žlezde.

V.P.

  • Ključne reči: 

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group