Fitness - Vežbe

Da li biste mogli da podnesete intenzivni test fizičke spreme Američke Mornarice

Prateći svoj poslednji vojni fitnes promašaj, bodibilder i trener Stiv Kuk, pred sebe je postavio isti izazov i predstavio ga u svom novom videu u kome je želeo da se okuša u testu fizičke spreme Američke Mornarice još jedanput...

Čovek koji se potpuno oporavio nakon Kovid-19 virusa, ovoga puta pokušava da izvede novu verziju testa, predstavljenu prošlog marta, zaduženu za promenu tradicionalnog sistema dodajući primese namenjene potpunijem aktiviranju celokupnog torza.

“Zaista mi se dopada činjenica da su treneri mornarice pogledali na svoje vežbe i rekli, ova postavka nije toliko dobar indikator snage vaših abdomenalnih mišića”, rekao je Kuk. “Takođe, sva ta kičmena fleksibilnost ne može biti dobra za donji deo leđa.”

Prvi deo testa predstavlja vežbu sklekova u trajanju od dva minuta, u kojoj je Kuk veoma dobar od samog početka, osvajajući maksimalan skor u svojoj generacijskoj grupi, čiji rekord iznosi 92 skleka, uspevajući da dostigne sto ponavljanja sa nekoliko sekundi više. Na ovaj deo je i sam trener veoma ponosan.

Nakon trominutnog odmora, drugi test predstavlja izdržaj, u kome je Kuk uspeo da ostvari vreme od 3:25, osvajajući prvo mesto u svojoj starosnoj grupi, istovremeno održavajući položaj laktova pod uglom od devedeset stepeni i potpuno ravna leđa, ne dopuštajući glavi da padne. “Nikada nisam radio izdržaj ovoliko dugo”, izjavio je trener. “Minut, možda minut ipo predstavlja moj najduži izdržaj, moram reći da je tri minuta veoma naporno za izvesti.”

Fitnes stručnjak povećao je svoj rekord na 3:25. “Definitivno sam mogao da osetim svaku kost i mišić u svom telu, čak su mi i sve žile u ramenima gorele od napora u tim momentima. Upravo iz ovog razloga radimo izdržaj nakon sklekova zbog preko potrebne stabilizacije mišića, ali ovaj raspored definitivno zahteva predah između dve vežbe.”

Za konačnu rundu, Kuk se opredelio za trčanje na dve hiljade metara ciljajući vreme od 7:20 kako bi nastavio svoj savršeni skor. Trener je čak i ovde uspeo da briljira, pretrčavši ovu razdaljinu za 7:14. “Ova runda je prošla bolje od prethodne kada sam trčao kraću rutu od 1.600 metara, ali je potpuno izvukla sve iz mene, apsolutno sam iscrpljen.”

N.Đ.

Izvor: Men’s Health

Foto: Reuters

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group