Marketinški trikovi koje restorani koriste da vas privuku

Sigurni smo da ste hiljadu puta na reklamama videli prelepe namirnice koje vas prosto mame izgledom, ali kada ih u stvarnosti naručite, shvatite da to nije to.

Ova pojava je vrlo česta, a razlog za to jeste način na koji se hrana i određena jela predstavljaju i prikazuju u reklamama. Kako bi jela izgledala što privlačnije, kreatori reklama koriste različite metode kako bi to učinili, pa koriste najneverovatnije stvari na koje nikada ne biste pomislili.

Jedan od primera je da se za palačinke koristi motorno ulje koje zamenjuje javorov sirup, dok se pena za brijanje korsiti umesto šlaga. Javorov sirup se razliva i ne deluje preterano lepo na slici, ali motorno ulje ostaje na površini palačinke i daje prelep sjaj i glazuru.Šlag posle nekog vremna gubi svoju formu, ali pena za brijanje uvek ostaje ista i deluje prelepo na fotografijama.Takođe se koriste i šrafovi, lepak, kartonski podmetači i mnogi drugi rekviziti koji čine da hrana izgleda ukusnije, svežije, lepše i primamljivije.

Zato smo želeli da vam pokažemo ovaj klip koji će vam pokazati kako se ovi trikovi koriste u praksi i kako čine da hrana u reklamama izgelda neodoljivo.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group