Adidas ne odustaje u borbi protiv Nike-a

Adidas je objavio da je ostvareni profit ove godine za 1.5% veći u odnosu na isti period predhodne godine, dok je celokupna profit skočio za impresivnih 15%.

Ukratko, ovi podaci pokazuju da se Adidas koristi starom mudrošću: 'troši novac da bi ga zaradio', a podaci koje je objavio govore da potrošnja zaista ima pozitivan efekat. Sa druge strane, Adidasova TaylorMade Golf kolekcija zabeležila je pad od čak 26 procenata.

Ipak, i pored ovih pozitivnih rezultata, reputacija etikete Najka, čini da ovaj proizvođač i dalje ostane najprodavaniji sportski brend na najvećem svetskom tržištu - Američkom kontinentu. Iako se oseća da je Adidas napravio velike korake u protekle dve godine saradnjama sa poznatima, poput Raf Simonsa, Pharrell Williamsa i naravno Kanye Westa, kompanija je dosta u zaostatku što se tiče zarađenih dolara. U maju ove godine, rezultati pokazuju da Adidas zauzima tek 5% tržišta atletske/sportske obuće, dok Nike/Jordan proizvodi obuhvataju čak 62 odsto tržišta.

Ali saradnja sa Kenye Westom koja je počela od oktobra, desetogodišnji ugovor sa Mančester Junajtedom vredan 1.8 milijardi dolara i 200 miliona dolara vredan ugovor sa James Hardenom pokazuju da brend sa 'tri pruge' ne odustaje u borbi za prevlast na tržištu.

N.Ž.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group