Fitness - Fitness saveti

10 načina da ubrzate vaš metabolizam

Ako hoćete da smršate i da poboljšate vaše zdravlje, prvo na šta treba da obratite pažnju jeste vaš metabolizam...

Metabolizam je definitivno najodgovorniji za višak ili manjak vaših kilograma. Zahvaljujući metabolizmu, vaše telo sagoreva kalorije određenom brzinom. Metabolizam nije isti kod svakog, pa zato neki mršave brže, dok neki teško kube kilograme. Međutim, postoje načini koji će vam pomoći da ubrzate metabolizam i tako dođete do željene kilaže.

1. Ne preskačite obroke

Vaše telo je pametno. Ono se navikava na unos hrane i prilagođava se vašoj ishrani. Međutim, ako ne jedete regularno, vaše telo će čuvati energiju i neće je trošiti. Potrebno je da jedete količinski manje, ali češće. Jedite na svaka 4 sata i imaćete mnogo više uspeha u gubitku kilograma.

2. Pijte više tečnosti

Dovoljno vode u vašem telu će vam pomoći da se vaš metabolizam ubrza. Kada vaše telo ima manjka vode, onda ono sagoreva manje kalorija. Zbog toga svi u teretani pored sebe uvek imaju bočicu sa vodom.

3. Budite fizički aktivni

NIje bilo šta trenirate ili čime se bavite, svaka fizička aktivnost će vam pomoći da se vaš metabolizam ubrza. Vežbe snage su definitivno najbolje, jer pomažu da se mišići bolje razviju, i automatski troše vaše kalorije.

4. Budite se rano

BIološki sat je od veoma bitnog značaja kad je reč o metabolizmu. Sunce ima velikog uticaja na vaš metabolizam, i ako se budete budili rano, sunce će pomoći vašem telu da bolje reguliše masne naslage i kalorije.

5. Ne izbegavajte ugljene hidrate

Ne mučite sebe sa dijetama koje vam ukidaju ugljene hidrate i tako izvlače energiju. Ugljeni hidrati su sjajni za vaše telo ako se uzimaju umereno. Oni vam daju energiju i snagu i hrane vaš organizam. Manjak ugljenih hidrata može poremetiti vaš telesni balans, pa će se tako vaš metabolizam takođe poremetiti.

6. Izbacite nezdrave užine

Ako ste fan čipseva, gaziranih pića i drugih nezdravih grickalica, na to zaboravite. Ove namirnice su dokazano pokazale da usporavaju metabolizam, pa ih morate izbaciti iz upotrebe.

7. Koristite jonizovanu so

Ova vrsta soli ima veliki uticaj na brzinu vašeg metabolizma. Daje bolji ukus vašoj hrani i pomaže vam da u vaše telo ubacite dosta korisnih susptanci.

8. Jedite organsku hranu

Sa pojavom mnogoborjknih aditiva i dodataka, danas je vrlo teško jesti pravu organsku hranu. Možda jeste malo skuplja, ali to je sa razlogom. Trudite se da kupujete voće i povrće koje nije prskano i za koje nisu korišćeni aditivi. Tako ćete vaše telo nagraditi najboljiom supstancama, a vaš metabolizam će se unormaliti.

9. Vodite računa o gvožđu

Nedostatak gvođžda dovodi do manjka kiseonika u vašim mišićima, što ozibljno  može da utiče na vaše zdravlje i vaš metablizam. Jedite proizvode koji u sebi sadrže gvožđe, kao što su jabuka, riba i slično. Suplementacija vam takođe može pomoći.

10. Smanjite stres

Najveći problemi sa metabolizmom  se javljaju onog trenutka kada naše telo ne može da se bori i nosi sa stresom. Stres je definitivno veliki neprijatelj, pa ako želite da vašu kilažu dovedete u normalu, onda pokušajte da se oslobite stresa na bilo koji način. Opustite se i uživajte.

V.P.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group