Fitness - Fitness saveti

Evo zbog čega treba da napravite 10.000 koraka svaki dan

Ne morate da trčite svaki dan, dovoljno je samo da pešačite...

Svi oni koji koriste sportske aplikacije na svojim telefonima sigurno znaju za čuveni izazov od 10.000 koraka. To je po istraživanjima najbolji način da skinete kilograme i da učinite telo zdravim, bez velikog naprezanja i treninga.

Istraživanja su pokazala da oni koji pešače i koji hodaju nekoliko sati imaju mnogo bolji rad srca i smanjuju rizik od srčanih napada. Takođe, oni koji svaki dan naprave 10.000 koraka imaju brži metabolizam, pokretniji su, nemaju bolove u mišićima i imaju manje kilograma.

Zbog toga se savetuje da svaki dan napravite ovoliko koraka. Čak i ako ste mršavi i nemate problema sa kilogramima, redovna fizička aktivnost je ključa za zdrav organizam.

Oni koji su gojazni i koji imaju problem sa kilogramima, treba da se potrude da pređu dodatnih 5000 koraka. Na taj način će dodatno sagoreti kalorije i tako uspeti da svoju kilažu dovedu u red.

Ako nemate vremena sa šetanje zbog obaveza ili nečeg drugog, savetujemo vam da šetate pola sata pre posla, pola sata posle ručka i pola sata pred spavanje. Na ovaj način ćete pomoći vašem organizmu da se oporavi i ozdravi.

V.P.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group