Fitness - Fitness saveti

Vežbe na zgibu koje morate raditi ako ste početnik

Ove vežbe će vam pomoći da povećate snagu i da zgibove radite kao od šale...

Zgibovi su jedna od najpopularnijih vežbi i to sa razlogom. Ova vežba je vrlo jednostavna ali i vrlo efektivna. Pomoću zgibova, opterećujete vaše ruke i veliki deo vaših leđa, pa se zbog toga bilderi i fitnes fanatici stalno vraćaju ovoj vežbi.

Sve što vam je potrebno je šipka, tj. vratilo koje možete naći u teretani, parku ili ga možete ugraditi u svoj dom.

Iako je ovo odlična vežba, ne mogu je svi tako lako uraditi. Pošto se radi sa težinom tela, većina ljudi ima problem da uradi jedan jedini zgib, pa zbog toga lako odustaju od ove vežbe. Međutim, mi ćemo vam pomoći da dođete do svog prvog zgiba.

Vaše ruke i leđa moraju postepeno da ojačaju kako bi ste uspeli da uradite pravilan zgib. Dakle, morate poratiti na jačanju vaših mišića. To možete uraditi tako što ćete primenjivati druge vežbe.

Mi smo pronašli sjajan videp klip koji će vam pokazati koje vežbe treba da radite, kako biste ojačali vaše mišiće i kako biste uradili prvi, pravilni zgib. Ove vežbe se baziraju na tome da postepeno jačaju kompletno vaše telo i da vam tako pružaju mogućnost da vremenom dođete do prvog zgiba.
Kada zgib napokon uradite, onda ga ponavljajte što više, kako biste došli do 2, pa do 3 zgiba i na kraju ćete moći da radite i pd 10, 20 zgibova bez problema.

Sve je u ponavljanju i u postepenom jačanju tela, jer se naši mišići prilagođavaju i postaju sve otporniji i jači ako ih svakodnevno izlažemo istom opterećenju.

Foto:Men's Journal

V.P.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group