Kako da napravite visoko proteinski doručak

Za samo 3 minuta ćete napraviti obrok koji zadrži 61g proteina...

Ako se bavite fitnesom i ako želite da povećate i da ojačate vaše mišiće, onda sigurno konstantno razmišljate o tome šta treba da jedete. Svi znaju da su proteini neizbežni kada su mišići u pitanju, jer su oni gradivni blok mišića i pomažu da se mišići oporave, da rastu i da budu jači.

Pošto je doručak najvažniji obrok dana, vrlo je važno da ujutru unesete dovoljlno proteina kako b vaši mišići mogli da se hrane i kako vi mogli da izdržite dug i naporan dan.

Fitnes trener, Džef Kavalier, nam je pokazao kako on za 3 minuta pravi visoko proteinski doručak koji sadrži 61g proteina. Da biste napravili ovaj doručak, potrebno je da odvojite 7 belanaca i da ih spremite po želji. Džef je svoja belanca zagrejao u mikrotalansoj pećnici, a vi ih možete spremiti u tiganju poput kajgane.

Kajganu od belanaca možete začiniti po svojoj želji, tako da tu nemate ogrančenja. Sledeća stvar koju trebate dodati ovom obroku jeste i jedan proteinski šejk koji ćete napraviti samo od mleka i jedne merice kvalitetnog  Vej proteina.

Sa ovom kombinacijom, vašem telu ćete obezbediti visok unos proteina zbog kojeg će vapi mišići brže i bolje napredovati.

Foto:oyy.jpn.ph

  • Ključne reči: 

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group