Fitness - Vežbe

Najlakši i najsigurniji načini da krcnete vaša leđa

Bolovi u leđima ponekad znaju da budu neizdrživi...

Svi mi ponekad imamo želju da iskrckamo sve naše kosti kako bi osetili olakšanje i bolji protok krvi, a najviše nam kičma pravi problema. Krckanje kičme može da bude vrlo problematično ni opasno kako se radi na nepravilan način, a takođe je vrlo teško namestiti pršljenove kada nemate osobu koja će to uraditi za vas.

Međutim, mi smo pronašli čoveka koji nam je pokazao šta da radimo i kako da sa lakoćom iskrckamo gornji i donji deo leđa. Sve što treba da uradite jeste nekoliko jednostavnih vežbi, odnosno poza koje će vam omogućiti da krcnete vaša leđa i da tako sebi olakšate tegove.

Iako mnogi misle da je krckanje kostiju opasno i da dovodi do trajnih posledica, to je zapravo samo izpuštanje zarobljenog vazduha u zglobovima i pršljenovima koji može dovesti do naprezanja mišića i do gnječenja nervnih završetaka.

Zbog toga posle krckanja osećate veliko olakšanje i u većini slučajeva bol će biti potpuno eliminisan.

Pažljivo pogledajte ovaj klip i pokušajte da vežbe uradite kako treba:

Foto: Tuck Chiropractic Clinic

V.P.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group