Fitness - Vežbe

Najveća greška koju pravite kada radite trbušnjake

Sigurni smo da ste svi ovo radili...

Glavna i osnovna vežba za stomak jesu trbušnjaci i ova vežba je popularna iz razloga, jer nije komplikovana, jer se može raditi bilo gde i jer ima dobar uticaj na stomačne mišiće. Iako postoji dosta drugih vežbi koje su možda  efektivnije i koje pogađaju malo više stomačnih zona, trbušnjaci su sjajna vežba, naročito za početnike, jer će pružiti pravu i odgovarajuću stimulaciju za stomačni zid i pomoći vam da eliminišete masne naslage.

Iako rađenje trbušnjaka deluje kao lak proces, mnogi prave grešku kada rade ovu vežbu. Sigurni smo da trbušnjake radite tako što ruke ukrstite iza vrata i tako se savijate u kukovima. E, pa tu je greška.

Na ovaj način savijate vašu kičmu i pravite bolne tačke koje posle mogu da prouzrokuju probleme.

Ruke treba da držite na vašim grudima i da se trudite da vaša kičma bude prava kada radite trbušnjake. Na ovaj način će vaš stomak raditi najviše posla, a kičma neće biti ugrožena, tako da ćete izbeći bolove i neprijatna uklještenja.

Foto:Men's Health

  • Ključne reči: 

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group