Fitness - Fitness saveti

Bivši UFC borac donosi idealan trening za donji deo tela

Sa pandemijom korona virusa koja je zaustavila svakodnevni život gotovo svakog čoveka na planeti, svet polako počinje da se prilagođava celokupnoj situaciji...

Velika većina se pridržava izazova socijalnog distanciranja i samoizolacije na svoj način, ali to nikako ne znači da moramo biti potpuno sami u svakom pogledu. Po pitanju treniranja i održavanja fitnes forme, internet i brojne društvene platforme prepune su poznatih lica koja nam svojim svakodnevnim snimcima olakšavaju život i pružaju mogućnost da vežbamo na pravi način, gde god da se nalazimo.

Bobi Maksimus je bivši UFC borac, fitnes profesionalac i autor Men’s Health Maximus Body knjige, a sada nam dolazi kao glavna zvezda snimka u kome možemo videti neke od njegovih najboljih rutina za treniranje nogu. Maksimus svoju poentu iznosi izvodeći vežbe bez opreme uprkos tome što se nalazi u potpuno opremljenoj teretani, tako da se stvaranje prihvatljive serije za sve ljude koji su zatvoreni u kućama i nemaju pristup teretanama savršeno uklapa u njegov stil.

“Magija je u formatu”, izjavio je trener. “Koju god vežbu da odaberete u većini slučajeva nije ni važno. Najednostavnije stvari su uglavnom najbolje.”

Format njegovog treninga ovoga puta potpuno je prost. “Jedna od stvari koju najviše volim da radim jeste uparivanje pokreta sa statičkim izdržajima”, nastavio je. “Pokret i zadrška, pokret/zadrška, pokret/zadrška.”

U ovom režimu rade se dve verzije jednog protokola. Pre svega, bitno je da uparite par silaznih lestvica ponavljanja sa vremenima zadržavanja. U drugom delu, vaše vežbe se izvode unutard dva vremenska perioda.

- Izvedite obrnuti iskorak u deset ponavljanja, zatim zastrnite u statičnom čučnju trideset sekundi. Nakon ovoga odradite devet obrnutih iskoraka praćenih zadrškom od trideset sekundi. Nastavite ovako stepenasto smanjivenje ponavljanja i identične zadrške od pola minuta.

- Za drugu seriju izvdite čučanj sa zadrškom od trideset sekundi, zatim telo postavite u položaj skleka i ostanite u njemu tokom pola minuta. Ponavljate ovu kombinaciju u četiri runde ukupno.

N.Đ.

Izvor: Men’s Health

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group