Podizanje bućica sa pauzom

Ovo je sjajan način da dodatno aktivirate vaše bicepse...

Verovatno i znate da vremenom određene vežbe postaju sve manje efektivne. Razlog za to jeste što se vaši mišići privikavaju na jedan te isti napor koji im priređujete.  Ovaj problem se delimično rešava kada podižete različite težine, ali vaši mišići se navikavaju na porkete koje pravite kada radite određene, vežbe, pa ih takve vežbe vremenom sve manje stimulišiu.

Zbog toga je ovo odličan način da malo probudite mišiće i da ubacite novinu koja će ih dodatno stimulisati. Jedna od vežbi koja je odlična za muškarce kojima su rezultati u teretani sve sporiji i manje vidljivi, jeste podizanje bućica sa pauzom.

Ova vežba se radi isto kao i svka druga, ali je potrebno da tokom spuštanja Bućica napravite pauzu od nekoliko sekundi, kada vaša podlaktica i nadlaktica naprave ugao od 90 stepeni. Zatim, bućice potpuno suspite u donji položaj, pa ih podignite u vis, a zatim ponovite postupak.

Ova pauza, razbudiće mišiće i uneće novinu u vaš trening, a takođe će i dodatno otežati vežbu, što će bolje stimulisati vaše mišiće.
Na ovaj način možete i druge vežbe izmeniti i otežati, kako biste maksimalno pojačali vaš trening.

V.P.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group