Fitness - Vežbe

Vežba za grudi koju morate raditi na kraju treninga

Ovu vežbu uradite na samom kraju treninga kako bi dodatno ojačali vaše grudne mišiće...

Završne vežbe su sjajne iz prostog razloga jer vas na samom kraju treninga teraju da izvučete maksimum iz vaših mišića i da ih dodatno aktivirate. Na ovaj način ubrzavate rast i napredovanje vaših mišića što će vam na kraju dovesti do boljih i bolje vidljivih rezultata.

Ovoga puta smo vam pripremili završnu vežbu za grudi koju ćete raditi pomoću bućica. Bućice trebaju da budu srednje težine, jer ova vežba nije laka, a vi ćete verovatno biti premoreni, tako da nećete moći da podižete veliku kilažu.

Sednite na kosi benč i bućice podignite visoko u vis. Prvo jednom rukom uradite dva ponavljanja, dok vam je druga ruka ispružena sa bućicom, zatim uradite dva ponavljanja drugom rukom, a u trećem krugu uradite 2 ponavljanja sa obe ruke istovremeno. Ovo će vam biti jedan krug, a u jednom setu uradite 4 ovakva kruga.

Pokušajte da uradite 3 do 4 seta i videćete da ćete iz vaših mišića izvući maksimum.

Pogledajte kako se radi ova vežba, ali zapamtite da prvo radite dva ponavljanje levom, pa dva ponavljanja desnom rukom, i na kraju dva ponavljanja sa obe ruke.

V.P.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group