Prvi električni motori namenjeni putničkim avionima

Samoodrživost i zelenije poslovanje postaju sve zastupljeniji i veoma važni faktori svakodnevnog života...

Klimatske promene deluju kao da nanose bespovratnu štetu i već sada je moguće nazreti njihove zastrašujuće posledice. Kao uvek, oko svega na ovome svetu, ljudi se bore za ono što ih najviše inspiriše i iznoseći svoja mišljenja kreiraju tabore u koje se grupišu podeljene strane, sa glavnim grupama od kojih jedna tvrdi kako je sve samo proizvod mašte ovih drugih i istih tih koji napadaju ljude iz prve zbog toga što svojim postupcima dodatno mute svest napaćenih ljudi sa bilo kog dela planete.

U svakom slučaju, obe strane rade za pare i u većini slučaja pohlepa je glavna motivacija, tako da je nemoguće verovati bilo kome, sa onima koji nemaju izgrađene stavove na ovu temu i ljudima koji žele da ostanu nepristrasni, sa nekim zdravim i razumnim kritičkim stanovištvima, smeštenim zajedno u sredini, kao jedini koji gotovo uvek u čitavom haosu najviše ispaštaju.

Međutim, u polju nauke, inžinjerstva i religije - gde te stvari zapravo mogu ići ruku pod ruku - ljudi sporo, ali postepeno evoluiraju i neki najčistiji od njih i dalje se nadaju da ovakvi procesi mogu biti usporeni, ako ne i zaustavljeni vremenom, pod uslovom da civilizacija preispita svoje sisteme vrednosti, promeni tok kojim se kreće i konačno se ujedini oko viših i zajedničkih ciljeva.

Ovo još uvek deluje kao preveliki korak u našem trenutnom razvojnom stadijumu, koji je slobodno možemo reći, možda i nemoguć, ali jedna nova kompanija želi da ostvari svoj mali doprinos u rešavanju čitavog problema globalnog zagrevanja i utemelji se kao pionir u polju, stvarajući novu vrstu električnih motora koji mogu promeniti način na koji stvari funkcionišu u industriji.

Automobilska industrija krupnim koracima gazi ka elektrifikaciji vozila i sveta na četiri točka, a uprkos tome što njen proces deluje ishitreno i što u suštini benzinski motori nisu najveći problem koje ovoj planeti ostavljamo, možda će se jednoga dana taj sistem ipak ispostaviti ispravnim, što jedino vreme može pokazati, ali u svakom slučaju, avijacijski segment industrije nikako neće želeti da bude u preteranom zaostatku.

Kompanija Wright, osnovana sa ciljem kreiranja aviona na električni pogon, nedavno je predstavila svoj razvojni projekat dva megavata jakog motora koji može bez ikakvih problema vinuti u vazduh velike putničke krstarice.

Najveći problem u elekrifikaciji avionskih putovanja jeste velika količina energije koja je potrebna kako bi oni bili uspešni, što uključuje baterije i baterijska pakovanja koja mogu biti preterano teška u svrhe letenja. Međutim, inovativna inžinjerska rešenja ovog brenda navode avionsku industriju na pravi put, jer motor koji ona donosi stvara 2.700 ks i poseduje efikansost od oko deset kilovata po kilogramu. Ovo je revolucionarni dizajn sa dvostrukim poboljšanjem u odnosu megavata i tereta demonstriranog do sada od strane ostalih motora u ovom polju industrije.

Kako je osnivač ove kompanije, Džef Engler, objasnio TechCrunch publikaciji, njihov motor je značajno lakši od svega što danas postoji takođe. Wright je takođe kreirao i svoj avion, Wright 1, koji će prvi biti opremljen novim motorima. Dodatno, inžinjeri brenda omogućili su opciju ugrađivanja njihovih motora u regularne i već postojeće avione.

Njihov avion predstavljaće prvi model uskog trupa koji će posedovati 186 sedišta i prelazni opseg od 1.287 kilometara između dva punjenja. Kao što smo već naveli, on će posedovati inovativne motore kompanije na svakom krilu, praćene rezervama ugrađenim zbog podrške, povećane bezbednosti i stabilnosti, dok ciljevi kompanije predstavljaju uvođenje prvih letova na električni pogon do kraja ove decenije.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group