Slavna Cipelica krenula je put neba

Renault 4L predstavlja jedan od najuspešnijih automobila proizvdenih od strane ove francuske kompanije svih vremena, sa preko osam miliona jedinica proizvedenih od 1961. do 1992. godine, uključujući i onog za Papu...

Kako bi proslavila šezdeseti rođendan slavne linije, kompanija Renault udružila je snage sa dizajnerskom firmom TheArsenale, kako bi kreirala viziju 4L budućnosti. Cipelica je sada kvadkopter studija imena Air4, dok je njegovo predstavljanje od strane francuskog proizvođača učinilo da moderan svet zvuči kao distopija i da su leteće mašine jedino rešenje. "Air4 predstavlja simbol nezavisnosti i slobode, rođen iz činjenice da je saobraćaj veoma slojevita stavka i dok se životi polako zaustavljaju, svet iznad nas ostaje potpuno neometan", stoji u zvaničnoj izjavi.

Air4 svoju osnovnu ideju preuzima iz originalnog, ali modernizovanog oblika koji nastoji da se predstavi novom veku. Karoserija leteće cipelice sada je kreirana potpuno od ugljeničnih vlakana, na njenoj prednjoj strani nalaze se LED farovi, uključujući i vertiklane signalizacije na bočnim delovima prednje maske. Linije ovog modela ukupno su daleko mekše, oblije i življe od kockastih koje su krasile originalni 4L.

Pogon novog letećeg modela omogućen je putem dva para propelera, smeštenih na svim stranama. Redizajnirana karoserija može se spustiti na prednjoj strani kako bi pilot mogao sa lakoćom stupiti u kokpit. Kompanija je ovaj koncept zamislila sa 90.000 mAh snažnim baterijama koje bi mu omogućile maksimalnu horizontalnu brzinu od 93,6 km/h, dok bi maksimalna visina leta bila na nekih 700 metara.

Air4 bi bio zadužen za ispunjavanje obećanja za konstrukciju letećih automobila koji bi omogućili ljudima da posmatraju sa visine sve one koji su ostali zaglavljeni u saobraćaju na dva, četiri ili više točkova. Pored toga, pilotska dozvola predstavlja prilično skupu investiciju, tako da većina ljudi verovatno ne bi mogla da je dobije, niti da sleti sa ovim čudom ispred prodavnice ili na parking šoping centra. Jednostavno, ovo je samo model za izlaganje na različitim događajima i francuski brend nema nikakve namere da kreira Renault 4 koji može da leti.

Air4 će biti izložen u Atelier Renault muzeju na Šanzelizeu, u Parizu, od 29. novembra do kraja tekuće godine. Veoma važna verzija 4L modela takođe će biti tu sa njim, dok će kasnije leteći Air4 stići na događaje u Majamiju, Njujorku i Makau.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group