Najefikasniji trening za noge od dvadeset i pet minuta

Predstavljamo vam jedan sjajan trening koji će vam pomoći da ojačate vaše nožne mišiće...

Većini ljudi treninzi za noge verovatno predstavljaju najdosadnije u čitavoj paleti vežbi, stoga je pravo vreme da vam prenesemo savete stručnjaka i pomognemo predstavljajući trening koji će zahtevati svega 25 minuta vašeg dragocenog vremena. Za manje od pola sata moguće je uraditi različite i naporne vežbe koje će aktivirati sve vaše nožne mišiće i razvijati ih na pravilan način.

Ovaj trening je sjajan za sve muškarce koji hoće da ojačaju donji deo tela i one koji hoće da učine da im noge izgledaju masivnije. Svi znamo da muškarci sa pilećim nogama nisu privlačni, tako da ovaj trening može pomoći svima da dostignu zavidnu snagu u svojim nogarima i samim tim čvrsto stoje na zemlji, što žene ipak najviše vole.

Predstavljamo vam pet vežbi koje će vam doneti najbolje rezultate za dvadeset i pet minuta:

1. Preskakanje benč klupe - Dva seta po 10 ponavljanja, odmor 2minuta

2. Skokovi sa Hex šipkom - Dva seta po 5 ponavljanja, odmor 2 minuta

3. Mrtvo dizanje - Pet setova po 6 ponavljanja, odmor 2 minuta

4. Klizanje nogu po podu - Tri seta po 6 ponavljanja, odmor 1 minut

5. Iskorak čučnjevi sa ruskim zvonom - Tri seta po 8 ponavljanja, omdor 1 minut

Kada završite sve vežbe ponovo krenite od prve i radite sve dok ne prođe 25 minuta od početka treninga.

All Rights Reserved. | 2009 - 2023. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group