Kako popularni lanci ishrane reklamiraju svoju hranu

Hrana uživo ne izgleda isto kao na reklami, a evo i zašto...

Koliko puta vam se samo desilo da zbog televizijskih i internet reklama očekujete da dobijete fenomenalan obrok, bogovskog izgleda, a ustvari dobijete nešto što uopšte ne liči na prozivod koji ste videli?

Ova pojava je vrlo česta, a razlog za to jeste način na koji se hrana i određena jela predstavljaju i prikazuju u reklamama. Kako bi jela izgledala što privlačnije, kreatori reklama koriste različite metode kako bi to učinili, pa koriste najneverovatnije stvari na koje nikada ne biste pomislili.

Jedan od primera je da se za palačinke koristi motorno ulje koje zamenjuje javorov sirup, dok se pena za brijanje korsiti umesto šlaga. Javorov sirup se razliva i ne deluje preterano lepo na slici, ali motorno ulje ostaje na površini palačinke i daje prelep sjaj i glazuru.Šlag posle nekog vremna gubi svoju formu, ali pena za brijanje uvek ostaje ista i deluje prelepo na fotografijama.

Ako želite da vidite kakvi se još trikovi koriste u reklamiranju hrane, onda obavezno pogledajte ovaj video klip.

Foto: Designboom

V.P.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group