Fitness - Vežbe

Otežano podizanje nogu koje će ojačati vaš stomak

Ako želite da vaši trbušnjaci budu vidljivi i tvrdi kao da su od kamena, onda je ovo vežba koju morate raditi...

Kao što to verovatno znate, trbušnjaci su vrlo dosadna i naporna vežba koju morate raditi svakodnevno ako želite da postgnete rezultate i da transformišete vaš stomak. Vežbe za stomak postoje u različitim verzijama i varijantama i sve one imaju isti zadatak, da od vašeg mlitavog stomaka naprave „pločice“.

Međutim, obični trbušnjaci posle nekog vremena prestaju da imaju efekat na naše telo, jer se naše telo neverovatno prilagođava na prepreke koje mu zadajemo. To dovodi do toga da radite veliki broj pojavljanja, a da zapravo nikakav efekat ne dobijate. Zato je potrebno da radite otežane trbušnjake koji će dodatno opteretiti vaš stomak, a upravo je tada ova vežba savršena.

Reč je o otežanom podiznaju nogu koje ćete raditi pomoću elastične trake. Poenta je da elastičnu traku zavežete za neki čvrst predmet, a da zatim noge podižete u vis i da rastežete traku. Traka će praviti dodatni otpor koji će opteretiti vaš stomak i učiniti da on postane jači i tvrđi.

Postoje trake koje imaju različitu rezistenciju, pa vam savetujemo da krenete od najlakše, ali ako primetite da previše lako podižete noge, onda pređite na trake sa većim otporom.

Pogledajte kako se radi ova vežba, često je radite i videćete da će vas stomak brže i bolje napredovati:

Foto: Men's Journal

V.P.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group