Fitness - Vežbe

Podignuti PLANK sa bućicama

Ovo je sjajna plank vežba koja će vam opteretiti čitavo telo...

Verovanto ste do sada navikli da stalno govorimo kako je plank (izdržaj u skleku) jedna od najboljih vežbi koje možete raditi, naročito ako trenirate kod kuće. Plank zateva od vas veliku izdržljivost i aktivira ogroman broj mišića u vašem telu što će vam pomoći da brže i bolje napredujete.

Ovoga puta vam pokazujemo varijaciju planka koja će od vas tražiti da koristite i tegove, tačnije bućice. Oslonite se rukama na benč klupu i zauzmite klasičnu pozu za plank. Na klupu se možete osloniti šakama, a ako oćete da vežbu otežate, onda se oslonite laktovima. Jednom rukom uhvatite bućicu i podižite je ka grudima. Uradite nekoliko ponavljanja, a zatim promenite ruku i sve vreme ostanite u plank položaju.

Ova vežba će vam pomoći da se brzo zagrejete i da istovremeno utičete na velike grupe mišića, naročito na mišiće grudi, ruku i stomaka.

Pogledajte kako se radi ova vežba:

 

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group