Fitness - Vežbe

Top trening za povećanje ruku

Ako niste zadovoljni sa izgledom vaših ruku, onda je ovo trening za vas...

Sigurni smo da i vi želite da imate veće ruke. Ako je to istina, ne brinite, niste jedini. Skoro svi muškarci koji treniraju rade upravo to kako bi povećali svoje ruke. Mi smo odlučili da vam predstavimo trening koji će se fokusirati samo na mišiće vaših ruku. Uz pomoć ovog treninga ćete aktivirati i razviti skoro sve mišiće vaših ruku i tako postići bolje rezultate za kraće vreme.

Trening se sastoji od 6 različitih vežbi. Kod svake vežbe morate uraditi 10 ponavljanja. Odmorite se 10 do 20 sekundi između vežbi. Kada uradite svih 6 vežbi, napravite pauzu od 1 do 3 minuta. To će vam biti jedna serija. Uradite od 3 do 5 serija ako želite da postignete rezultate.

Vežbe koje ćete raditi:

1. Reverse curl

 

2. Hammer curl

 

3. Underhand curl

 

4. Underhand triceps extension

 

5. Lying hammer triceps extension

 

6. Lying overhand triceps extension

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group