Fitness - Vežbe

Vežba dana: izdržaj sa podizanjem

Ako ste do sada radili samo obični izdržaj u skleku, vreme je da proširite svoj repertoar…

Standardni položaj izdržaja ne bi trebalo da bude kraj cele ove priče, već to može biti vežba kojom ćete dobiti čelične trbušnjake, koja vam služi kao početna tačka cele priče. Postoji brdo varijacija na temu sa kojima možete eksperimentisati i koje možete kombinovati u svojim sesijama – od podizanja do dizanja noge i pomeranja. Ali, za početak, možete raditi izdržaj sa podizanjem i spuštanjem.

Don Saladino, trener koji je oblikovao tela superherojskih zvezda kao što su Rajan Rejnolds, Sebastijan Sten i Dejvid Harbor, često svojim klijentima nameće ovu vežbu, kako bi zaista probudili sve mišiće.

“Volim ovu vežbu, jer ona uči ljude da se stabilizuju kroz svoj centar ravnoteže, dok se dinamično kreću”, izjavio je Saladino.

Da biste uradili ovu vežbu, zauzmite položaj za izdržaj – prebacite težinu na laktove i nadlaktice, ispravite kičmu, stegnite gluteus i propnite se na prste. Podignite se rukama, dižući prvo jednu pa drugu, kao da zauzimate položaj za sklek. Držite kičmu ispravljenom i gluteus zategnut. Potom, ponovo se spustite na laktove, ruku po ruku.

Ključ ove vežbe je da je izvodite mirno, dok iz jedne pozicije prelazite u drugu. “Morate zadržati formu svog tela dok ga pomerate”, kaže Saladino.

Ovakav izdržaj donosi vam mnogo više beneficija nego što biste pomislili. Ovom vežbom gradite temelj za brojne druge pokrete koji su vam neophodni. “Ovakvim izdržajem učimo stabilizaciju ramena i lopatica. To je sjajna varijacija koja vas priprema za sklek, ako do tada niste uspeli da ga uradite. Kada gledate nekog uvežbanog tipa kako radi sklekove, deluje vam kao da je to sve prosto i lako, ali je situacija zaista drugačija kada vi to pokušate. Ovaj izdržaj će vam dati formu koja će vam omogućiti da sklekove radite do prekosutra, ako tako poželite”, kaže Saladino.

Ako odlučite da pokušate da radite ovu vežbu, dodajte svojoj postojećoj rutini tri do četiri serije sa pet do osam ponavljanja. Na kraju, bićete zahvalni sami sebi.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group