Lagane izmene koje vam mogu pomoći da dostignete 15% telesne masti

Trener snage, Pol Revelia, objasnio je svima promene koje je kreirao u svojim rutinama kako bi mu one pomogle da se spusti na svega deset posto telesne masti, u okviru priprema za jedan fitnes događaj...

Međutim, trener je objasnio da ovaj cilj ne mora biti dostižan za svakoga, dok u svom novom videu pokušava da se fokusira na realne targete u okviru smanjivanja telesne masnoće sa dvadeset na petnaest posto, nudeći istovremeno svima jednostavne savete na bazi njegovih ličnih iskustava.

„Nije potrebno čak ni da se nešto posebno bavite praćenjem kalorija, niti da budete previše marljivi kako biste postali savršeni, možete ponekada popiti, ali ja ipak želim da govorim o nekoliko zamena“, izjavio je trener. Važna stvar u ovome, kako je dodao, jeste osiguravanje unosa pravilnih proporcija mikronutrijenata, odnosno proteina, ugljenih hidrata i masti.

Pre svega, trener predlaže ukidanje majoneza i upotrebu alternativnih namaza kao što je senf. „Majonez sa manjim procentom masti i dalje vam pruža supstance koje su vam potrebne, bez dodavanja svih tih kalorija koje dobijate upotrebom običnog“, dodao je trener.

Sa druge strane, Revelia je objasnio da uprkos tome što jaja mogu biti dobar izvor proteina, konzumiranje celog jajeta može povećati vaš svakodnevni unos masti. „Umesto da pojedem pet, šest, sedam celokupnih jaja, ja ću poseti dva cela i ostatak svojih potreba za proteinom zadovoljiću sa ostatkom pojedenog belanca“, zaključio je trener. Pronalaženje alternativa za grickalice takođe je od velike pomoći, dok Revelia sugeriše da prebacivanje sa regularnog čipsa na pečeni čips i izbor osvežavajućih pića sa nultim kalorijskim svojstvima može učiniti čuda.

Kada se radi o pripremi obroka, on takođe predlaže upotrebu spreja za kuvanje umesto ulja. „Ovo vas zaista može spasiti od unosa velike količine kalorija, a istovremeno ih nije potrebno uzimati u obzir, zbog toga što su njihovi nivoi toliko niski da su potpuno zanemarljivi.“

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group