Nekoliko pravih saveta za sve mršavce koji žele veća i snažnija ramena

Samoproglašeni hardgejner, Džesi Laiko, prirodno poseduje veoma mršavu fizionomiju, koja mu je kreirala poteškoće kada se radi o izgradnji mišićne mase...

Ovaj čovek je dokumentovao svoj dvogodišnji put telesne trasformacije na Athlean-X kanalu, dok je sada u novom videu zajedno sa slavnim trenerom Džefom Kavaliereom, podelio nekoliko veoma dobrih saveta koji mogu biti od pomoći svima koji žele veća i snažnija ramena.

Pre svega, Laiko i Kavaliere navode da je podizanje iznad glave pokret koji predstavlja ključnu stavku u početku rada na širim ramenima, dok sve startuje sa običnim ručnim tegovima. „Startujem sa tegovima“, izjavio je Laiko. „Za mene to je bilo idealno jer nisam bio dovoljno snažan kako bih radio benč. 20 kilograma, to je deset po ruci, ali sam krenuo sa dosta lakšim tegovima i polako dizao kilažu, tako da je čitav proces bio prilično spor, ali se itekako isplatio.“

Kavaliere zatim objašnjava prednosti potisne prese, koja omogućuje da iskoristite više impulsa iz donjeg dela tela, istovremeno kontrolišući ekscentrično kretanje, što znači da ćete, kada se krećete nazad na striktni izbačaj, biti daleko bolje pripremljeni da podnesete veću težinu.

Međutim, nije samo teret sve i svja po pitanju razvijanja ramena. „I dalje je potrebno da se fokusrate na lakše stvari“, izjavio je Kavaliere. „Napetost je glavni fokus i pokretač, ne nužno ponavljanja.“ On predlaže uključivanje jednog ipo ponavljanja i finišera radi maksimalnog povećavanja vremena tenzije na deltoidima. „Zaboravite na brojenje ponavljanja. Prestanite da ih brojite i učinite da se svako od njih broji.“

Primena refleksa istezanja predstavlja još jedan ’kod za varanje’ koji je za Laika bio veoma koristan takođe, na primer, izvođenje prednjeg podizanja u sedećem položaju, umesto u stojećem, omogućuje rukama da putuju duže nazad u ekstenziji pri nižem delu ponavljanja, vodeći do veće aktivacije mišića. Kao alternativno rešenje, Laiko predlaže povlačenje trake za vežbanje nagore.

Na kraju, umesto da samo trenirate deltoide tokom dana za ramena ili povlačenje, Laiko predlaže da ih trenirate i tokom dana kada radite leđa. Postoji jedan isproban i pravi potez u Džefovom arsenalu tokom dana za leđa, koji je savršen u ovom slučaju: povlačenje prema licu, sveukupno najbolji potez za razvijanje leđa, koji će uključiti i gornje deltoide zajedno sa trapezijusima i romboidima.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group