Pet činjenica koje vam mogu pomoći da stignete do idealne forme

Predstavljamo vam 5 iznenađujućih činjenica koje je potrebno znati ukoliko želite da stignete do savržene forme i kondicije...

Koiliko ljudi, toliko ćudi. Svako ko trenira ima neki svoj sistem, svoju metodu ili svoje mišljenje koje se najčešće razlikuje od drugih. Ljudi koji tek počinju aktivno da se bave sportom ponekad ne znaju koga da slušaju i neretko  prihvate pogrešne savete koji ih mogu dovesti do loših rezultata. Zbog toga smo odlučili da vam predstavimo 5 činjenica koje je potrebno znati ukoliko se spremate da krenete put savršene forme.

1.  NIje vam potreban lični trener

Naravno da je mnogo lakše kada imate osobu koja će vas gurati i koja će vam pomagati, ali lični treneri su prilično skupi, pa ako ne želite i ne možete sebi priuštiti trenera, znajte da vam nije ni potreban. Ako želite dobre rezlutate sve što vam je potrebno jeste dobar plan treninga kog ćete se pridržavati bez preteranih odstupanja. Kada se budete pridržavali proverenog sistema ubrzo ćete primetiti veliku razliku.

2. Dobićete na težini

Većina ljudi počinje da trenira jer želi da izgubi kilograme, ali kada krenete da trenirate vrlo je moguće da će vaša vaga pobeći na drugu stranu. Ovo se događa zbog toga što se vaša mišićna masa povećava. U početku nećete tako brzo izgubiti kilograme, ali će se vaši mišići povećati, pa će se tako i vaša težina rasti srazmerno. Međutim to je samo trenutno stanje, pa zbog toga ne obraćajte pažnju na vagu, već na vašu odeću koju nosite i kako vam ona stoji.

3. Ne možete da jedete sve što poželite

Žao nam je ali tako je. Iako mnogi govore da je bitno da se trenira i da možete jesti šta god poželite, ishrana i pridržavanje istoj igra ključnu ulogu u mršavljenju i postizanju kondicije. Ako se nepravilno hranite i u svoj organizam unosite preveliki boroj masti, a nedovoljno proteina, onda nećete postići pozitivne rezultate. Ključ je u balansu i dobro ustaljenom režimu. Internet je otvorio svet i stavio ga svima na dlan, bitno je da ga pametno koristite i pronađete prava rešenja za vas. 

4. Vežbanje pomaže kod depresije

Istraživanja su pokazala da vežbanje ima veliki uticaj na mentalni sklop ljudi, takoda da u teretanu možete ići i zbog psihičkih problema, a ne samo telesnih. Ukoliko ste anksiozni i patite od depresije - crnih misli i preteranog razmišljanja, teretana vam može pomoći jer ćete se nakon nje osećati bolje i zadovoljnije.

5. Ponekad je dobro preskočiti trening

Odmor je takođe od ključnog značaja za pravilan razvoj vašeg tela i organizma. Ako vašem telu ne dozvolite da se zaleči i oporavi, rezultati treninga su uludo bačeni. Pojedini ljudi veruju da će postići bolje rezultate ako svakodnevno naporno treniraju. Trening jeste ključan, ali odmor je bitan u istoj meri. Ako ste početnik, trenirajte svaki drugi dan dok vas ne prođu upale mišića i time dozvolite da se vaši mišići zaleče, što će zauzvrat doneti daleko bolje rezultate i odvesti vas korak dalje onome čemu stremite.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group