Fitness - Vežbe

Kako Metju Mekonahi održava formu bez odlaska u teretanu

Metju Mekonahi, koji će uskoro napuniti 49 godina, definitivno je u boljoj formi od većine muškaraca njegove starosti…

Ipak, ovaj Oskarom nagrađivani glumac ne provodi sate u teretani svakog dana, kako mnogi misle, već svoju formu održava na drugi način. Teksašanin, koji je poznat po ulogama u filmovima Dazed & Confused, A Time to Kill i Magic Mike, radije održava svoju formu uživajući u aktivnostima na otvorenom,

“Postoji mnogo načina na koje možete biti aktivni napolju”, izjavio je Mekonahi u jednom intervjuu, “to je daleko zabavnije od teretane”.

Ova zvezda uživa u trčanju na plaži, vožnji bicikle i rađenju zgibova, na otvorenom. U poslednje vreme, on najviše vremena provodi veslajući na jezeru Ostin u Teksasu, što je sjajna vežba za čitavo telo, baš kao i plivanje. Dok trči, on obično praktikuje i kalisteniku u nekom maniru. “Na pola puta tokom trčanja, zaustaviću se i radiću čučnjeve i sklekove, a potom ću istrčati i drugu polovinu”, objašnjava Metju.

On kaže takođe da je njegova majka bila inspiracija za rutinu, koja je oduvek govorila “ako je napolju dan, moraš biti van kuće”. Glumac, koji zna da njegovo zanimanje zahteva da on bude uvek u top formi, fitness je pretvorio u svoj način života. Poznat po svojoj ikonskoj frazi “samo nastavi da živiš”, koju je izgovorio tokom svoje uloge u filmu iz 1993.godine Dazed and Confused, Mekonahi je osnovao JK Livin, neprofitnu organizaciju 2005.godine. Ova organizacija ohrabruje decu da naprave pozitivne i zdrave promene u svojim životima, tako što će biti aktivniji.

Fondacija implementira fitness posle škole, kao i wellness programe u 32 srednje škole, pomažući deci da poboljšaju svoje fizičko i mentalno zdravlje, kroz vežbu, timski rad, zahvalnost, ishranu i društveni rad.

Mekonahi je radio sa trenerom Piterom Parkom kako bi razvio svoju fitness rutinu, a kako Park navodi, glumac voli izazove i u teretani mu je uvek dosadno. Jedna od njegovih omiljenih vežbi je podizanje zvona i držanje istog petnaest minuta. “To nije baš tako jednostavno kako deluje”, objašnjava Park, “pomerate težinu iznad glave u svoju desnu ruku, a potom u levu, da biste kasnije spustili na ramena, leđa, a potom i noge”. Trener kaže da vam ova vežba daje aktivnost za čitavo telo, tako što vam pomaže da otkrijete koliko položaja možete podneti pre nego što teg spustite na zemlju. Takođe, ona vam omogućava da otkrijete svoje jake i slabe tačke.

Još jedna Mekonahijeva vežba su semafor iskoraci, koji uključuju pet hodajućih iskoraka normalnog ritma – zeleno svetlo, potom pet što sporijih, sa polaganim spuštanjem – žuto svetlo, i na kraju, spori iskorak sa zadržavanjem pozicije na pet sekundi – crveno svetlo. Ovu vežbu ponavljate tako da svaki tip iskoraka uradite petnaest puta.

Koju god vežbu da preferirate, nije važno, jer je poenta rutine slavnog glumca da budete napolju, na otvorenom. Moramo priznati da se slažemo sa njim sa ovom filozofijom, jer nema ničeg zdravijeg od neusiljene fizičke aktivnosti na svežem vazduhu.

Zapamtite, ostanite napolju, sve dok ne padne mrak.

N.Đ.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group