Fitness - Vežbe

Prenesite vežbe sa tegovima na viši nivo

Ukoliko smatrate da vam je potrebno okruženje teratane i sva njena pomagala kako biste pravilno radili na snazi vaših mišića, bitno je da shvatite koliko niste u pravu pre svega...

Sasvim suprotno, sve što vam je potrebno kako biste aktivirali svaki mišić u svom telu putem vežbe jeste par srednjih tegova. Ovo je prema stručnjacima, jedino što je potrebno čak i naprednim dizačima koji su potpuno iscrpljeni nakon vežbi sa tegovima, posebno kreiranim od strane Džoela Sidmena, vlasnika brenda Advanced Human Performance.

Tegovi su verovatno najraznovrsniji komad opreme iz razloga što vam omogućuju kretanje sa velikom fluidnosti. Suprotno robusnim, fiksnim obrascima i mehanikama koje donose veliki tegovi, sa ovim modelima posedujete fleksibilnost i možete promeniti poziciju i ugao vežbanja, povećavajući intenzitet treninga i smanjujući mogućnosti povrede ili nepokretnosti, dodatno donoseći veći kapacitet vežbi unilateralnog uticaja na mišićni disbalans.

Upravo zbog svega ovoga, nisu nam potrebni veliki tegovi kako bismo stvorili snažan intermuskularni stimulus, što je veoma važno kada treniramo od kuće. Ukoliko ste spremni da aktivirate celokupno telo jeftinim i prostim tegovima, vežbe koje je kreirao Sidman mogu postaviti izazove pred svačiju unilateralnu snagu i koordinaciju pokreta na način koji do sada nije dostignut sa tegovima.

Trener savetuje da se njegove vežbe sa ručnim tegovima ubace u nedeljne rutine i tokom jednog dana, uz eventualnu kombinaciju sa kardio treninzima. Fitnes stručnjak navodi da je bitno kompletirati prvi deo vežbe u određenom broju ponavljanja, sa pauzama od dvadeset ili trideset sekundi između pokreta i trideset ili četrdeset i pet sekundi između dva seta vežbi.

Kada kompletirate sva tri seta vežbi iz prvog dela, nastupa odmor u trajanju od minuta do minut ipo, nakon čega sledi trening iz drugog dela. Kompletiranje vežbi do prepisanog broja ponavljanja dovodi do odmora od dvadeset ili trideset sekuindi između poteza i 30 do 45 sekundi između vežbi za totalno tri postavke.

Početnici bi trebalo da koriste tegove od devet do dvanaest kilograma, dok napredni dizači tegova mogu odmah preći na zvona teška od 13, do dvadeset kilograma. Iskusnim dizačima preporučuju se kilaže tegova od dvadeset pa naviše. Više detalja o njegovoj rutini možete otkriti u našoj galeriji.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group