Fitness - Vežbe

Vežba za izdržljivost i snagu

Predstavljamo vam još jednu sjajnu vežbu koja će aktivirati veliki broj mišića u vašem telu i koja će vas naterati da se dobro oznojite...

Problem sa vežbama u teretani jeste da one posle nekog vremena znaju da dosade i vama, ali i vašem telu. Naše telo ima neverovatnu sposobnost prilagođavanja, pa ako stalno radite iste trening rutine i iste vežbe, vaše telo će se na njih privići i vaš napredak će se mnogo usporiti.

Zato je važno da vaše telo „iznenađujete“ i „šokirate“ novim vežbama koje ne radite tako često, a savršena vežba za to jeste tursko ustajanje.

Lezite na leđa i u jednoj ruci držite bućicu ili rusko zvono. Ruka treba da je ispružena i usmerena ka plafonu. Noga naspram ruke kojom držite teg treba da bude savijena, dok je druga noga ispružena. Sve što treba da uradite je da se savijenom nogom oduprete i da probate da se podignete i uspravite, dok vam sve vreme teg stoji u ispravljenoj ruci. Naravno, druga slobodna ruka vam takođe služi kao pomoć pri podizanju.

Možda zvuči lako, ali verujte nam da je ovo prilično teška vežba koja će vas dobro namučiti. Ovakva podizanja treba da radite dok se ne umorite, stim što je poželjno da menjate ruke, kako biste ravnomerno opteretili telo.

Foto:Muscle & Fitness

V.P.

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group